Werkwijze

ONZE WERKWIJZE

Alle oplossingen worden door RealOpen IT als project uitgevoerd en gerealiseerd. Dit om ervoor te zorgen dat het geheel binnen de afgesproken tijd, kwaliteit en budget blijft. Binnen de projecten werken medewerkers uit verschillende disciplines en competenties samen onder leiding van een projectmanager. 

PROJECT IMPLEMENTATIE

Voor alle projecten stellen wij eerst een projectteam samen. In dit projectteam zitten naast de projectmanager van RealOpen IT en de IDM consultants van RealOpen IT, de projectmanager van de klant en mogelijk alle direct betrokkenen van klant. Dit noemen we de initatiefase. We sluiten deze fase af met het opstellen van een eerste projectplan en een globale projectplanning. Onze methode is gebaseerd op PRINCE2.

De fasen van het project hierna zijn de configuratie-, de realisatie-, de acceptatie en 'livegang' fase gevolgd door de oplevering en nazorg. Hier wordt de overdracht gerealiseerd naar deRealOpen IT Service Desk (RSD).
LEES MEER OVER DE SERVICEDESK

WAAROM MODULAIR?

Bij RealOpen IT vinden we dat oplossingen standaard modules moeten bevatten, modulair uitbreidbaar en toekomstbestendig moeten zijn. Een modulair opgebouwde oplossing is laagdrempelig en doet precies waarvoor het bedoeld is. Een IAM- oplossing waarmee u direct van start kunt gaan, maar ook investeert in de toekomst - zonder meteen alle kosten te dragen voor de complete oplossing. 
Dit betekent dat u zelf kunt kiezen wanneer u van start wilt gaan, wanneer u wilt investeren in de volgende stap en welke stap dat is.”
MEER OVER IDENTITY MANAGEMENT IT

ACCESS MANAGEMENT

Alleen de juiste mensen mogen toegang krijgen tot de juiste informatie in een 100% veilige omgeving. Binnen en buiten je organisatie. Thuis, onderweg of op het werk. Binnen het netwerk of in the cloud. Altijdᅠveilig. Altijdᅠtransparant. Altijdᅠtoegang. Maar hoe realiseer je dat? RealOpen IT beveiligt de gegevens van zowel haar klanten als de instelling zelf maximaal om te voorkomen dat privacygevoelige informatie 'op straat' komt te liggen.
MEER OVER ACCESS MANAGEMENT

VAN ONDERSTEUNING VERZEKERD

Op de door RealOpen IT ontwikkelde en geïmplementeerde oplossingen wordt permanent een volledige ondersteuning geleverd door onze in-house RealOpen servicedesk.
 
Meer weten over onze Identity & Access Management oplossingen en onze succesvolle implementaties in de praktijk? Download hier de brochures of bekijk onze referenties.
Share by: