Modiam servicedesk

MODIAM SERVICEDESK


Modiam Servicedesk is een integraal onderdeel van Modiam. Met Modiam Servicedesk bent u verzekerd van een optimaal werkende, up-to-date en stabiele Modiam omgeving.

Modiam Servicedesk zorgt voor het beheren van de Modiam omgeving, levert uw organisatie support op de Modiam omgeving, monitort de Modiam omgeving pro-actief en houdt uw organisatie periodiek op de hoogte van alle activiteiten en werkzaamheden die onder beheer en support zijn uitgevoerd.

Meer informatie?
COMPLETE SERVICE EN SUPPORT

De Modiam Servicedesk is de dienstverlening binnen Modiam en is daarmee onlosmakelijk verbonden aan de geleverde oplossing.
De Modiam Servicedesk biedt onder andere de volgende diensten:
  1. Support
    Het supportteam staat dagelijks voor u klaar om u te helpen. Vanzelfsprekend kunt u ook met al uw vragen bij ons terecht. Dat kan telefonisch, maar ook via de online servicedesk-applicatie.

  2. Beheer
    Beheer betekent dat RealOpen IT zorgt dat de servers up-to-date blijven, dat uw organisatie beschikt over de nieuwste en dezelfde versie van de modules en dat deze optimaal werken met de configuratie van uw omgeving. Tijdens de duur van de overeenkomst houden we de modules up to date na updates, upgrades en patches van de leveranciers. Zo waarborgen we dat alle toegang tot al uw applicaties blijft werken volgens de beleidsregels van uw organisatie.

  3. Monitoring
    Binnen Modiam Servicedesk monitoren we uw omgeving op afstand. We volgen de prestaties op de voet (real-time), en verzorgen de volledige configuratie en installatie van deze techniek. Elke kritische overschrijding van een standaardwaarde leidt tot een melding in de online servicedesk-applicatie. We spreken met u af wat u kritisch vindt, want de prestatie-eisen zijn voor elke organisatie anders.

  4. Informeren
    Informeren maakt de cirkel van de Modiam Servicedesk rond. De servicedesk-applicatie is ook uw persoonlijke online loket voor onze supportafdeling en u kunt hier bijvoorbeeld eenvoudig wijzigingen doorgeven. We informeren u regelmatig over de prestaties en storingen van uw Modiam-systeem en houden uw organisatie periodiek op de hoogte van alle activiteiten en werkzaamheden die onder beheer en support zijn uitgevoerd.
Share by: