Modiam Services

HET DIENSTENPAKKET VAN REALOPEN IT

Om ervoor te zorgen dat uw Identity & Access management-systeem optimaal werkt en blijft werken, biedt RealOpen IT een totaalpakket aan diensten aan op het gebied van Identity- en Access Management, als belangrijkste onderdelen bestaan deze services uit: support, beheer, monitoring en informeren. 

Uiteraard zijn we altijd on-line: 7 dagen per week, 24 uur per dag!

MODIAM SERVICEDESK

Goed IT-beheer heeft effect op de hele organisatie. Het stelt u in staat om de bedrijfsprocessen te optimaliseren en de productiviteit te verhogen. Zo kunt u de continuïteit van uw bedrijfsprocessen verbeteren en worden verstoringen structureel en proactief aangepakt.
De RealOpen IT servicedesk levert support op de servers en services die in gebruik zijn binnen uw organisatie. 
MEER OVER MODIAM SERVICEDESK

IDENTIY MANAGEMENT [IDM]

Identity management maakt het voor organisaties mogelijk om op een efficiënte, veilige en transparante wijze identiteits- en toegangsgegevens van personen en andere entiteiten (identiteiten) te overzien en te beheren. In een IDM-oplossing wordt informatie uit bronsystemen, bijvoorbeeld personeelssystemen, ontsloten en gekoppeld met afnemende systemen, zoals email-systemen of kantoorapplicaties.
LEES MEER OVER IDENTITY MANAGEMENT

ACCESS MANAGEMENT [AM]

Het IT-landschap verandert continu. Ontwikkelingen zoals werken vanuit de cloud, de toename van het aantal beschikbare apps en het gebruik van steeds meer mobiele apparaten brengen veel vrijheid op de werkvloer. Tegelijkertijd wordt het steeds lastiger om zeker te weten dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot uw servers en services
LEES MEER OVER ACCESS MANAGEMENT
Share by: